ابطحی، معصومه السادات. و رضایی، علی. (1395). بررسی راهبرد برونسپاری اقلام بلااستفاده خدمتی در راستای بهبود عملکرد مرکز فروش ناجا. تهران: مرکز تحقیقات کاربردی معاونت آماد نیروی انتظامی، صص 51-85.
الفت، لعیا. و ایرانی، مسعود. (1391). چارچوبی برای تصمیم برونسپاری راهبردی. فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی. سال 9. شماره 25. تابستان 1391 . ص 27.
احمدی، مسعود. (1390). امنیت اطلاعات، تهران: ماهنامه داخلی بانک تجارت- مهر 1390 شماره 164.
الوانی، سیدمهدی. (1388). مدیریت برونسپاری راهی به سوی توسعه، تهران: انتشارات مبتکران، چاپ دوم.
باقری، مسلم. و ابراهیمی، ابوالقاسم. (1394). طراحی الگوی عوامل موثر بر تصمیمگیری جهت برونسپاری فعالیتها. بهبود مدیریت. سال 9. شماره 3. پاییز 1394. ص 166.
بهشتی، محمد. (1372). فرهنگ صبا. تهران: انتشارات صبا، چاپ سوم.
برتولینی، کی، ژرار. (1998). شناخت زباله و بازیافت، ترجمه مهناز عسگری، تهران: نشر آفرینگان، چاپ اول، 1388.
توفیقی، علی اصغر. و قاضیزاده، سید ضیاءالدین. (1394). معرفی چارچوب تصمیمگیری برونسپاری طرحهای تحقیق و توسعه دفاعی. فصلنامه راهبرد دفاعی. سال 13. شماره 52. زمستان 1394، صص54-85.
جنیدی، فریدون. (1368). شاهنامه فردوسی. چاپ پنجم 1388، تهران: انتشارات بلخ.
عیسایی، حسن. و کاشانیان، کریم. (1394). برونسپاری، راهبردی اثربخش در ترابری سازمانهای نظامی و انتظامی. تهران: مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی، صص37-60.
محب علی، داود. (1375). شیوههای عملی ارتقای بهرهوری نیروی انسانی، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی. چاپ دوم 1388، صص25-34.
چشمبراه، محسن. و مرتضوی، سید محسن. (1386). مدیریت برونسپاری اثربخش، نشر مهربان، ص 12.
عیسایی، حسین. (1388). مدیریت لجستیک (کارکردها و فرآیندها)، تهران: انتشارات دانشگاه امام حسین، چاپ دوم 1390.
رجبی، مسرور. و همکاران. (1393). معرفی الگوی شناسایی و ارزیابی کیفی ریسکهای برونسپاری پروژههای تحقیق و توسعه، بهبود مدیریت، شماره 4، پیاپی 26، صص 63-82.
Avery, G. (2000). Outsourcing Public Health Laboratory Services? For Determining whether to Privatize & How, Arkansas Department of Health. Public Administration Review. Vol. 60. No. 4.
Behn, R.D. & Peter, A. K. (1999). Strategies for Avoiding the Pitfalls of Performance Contracting. Public Productivity & Management Review, Vol. 22. No. 4. pp. 470-489.
Bertolini, M. (2004). An analytical method for maintenance outsourcing service selection. International Journal of Quality & Reliability Management. Vol. 21. No. 7. pp: 772-788.
Cheshmberah, M. & Mortazavi, S.M. (2005). The study risks of outsourcing industrial activities and the way they deal with.
Eger, R. & et al. (2002). Evaluation of Transportation Organization Outsourcing: Decision Making Criteria for Outsourcing Opportunities, Midwest Regional Center of Transportation University.
Eghbal, F. (2008). Assessment of human resource management performance at Isfahan Medical Science based on European Foundation for Quality Management [M.Sc. Thesis]. Isfahan: Isfahan University, Faculty of Education and Psychology; [Persian].
Eti, M. C. Ogaji, S.O.T. & Probert, S.D. (2006). Strategic maintenance-management in Nigerian industries, Applied Energy, Vol. 83, No. 3, pp: 211-227.
Gavious A. & Rabinowitz G. (2003). Optimal knowledge outsourcing model, Omega, Vol. 31, No. 6, pp: 31, 451- 457.
Greaver, M.F. (1999). Strategic Outsourcing-A Structured Approach to Outsourcing Decisions and Initiatives. AMA Publication, Inc. (USA).
Hafeez, K., Malak, N. & Zhang Y.B. (2006) “Outsourcing non-core assets and competences of a firm using analytic hierarchy process, Computers & Operations Research, Vol.34, No.12, pp: 3592-3608.
Hebdon, B. Warrian, P. & Bargaining. C. (1999). Public Sector Restructuring under the Ontario Social Contract. Industrial and Labor Relations Review, Vol. 52, No. pp.196-212
Weidenbaum, M. (2005). Outsourcing: Pros and cons, Business Horizons, Vol. 48, No. 4, pp: 311-315.