آذر، عادل و منصور مومنی . 1376.کاربرد آمار در مدیریت : تحلیل آماری . تهران:انتشارات سمت
الوانی، مهدی(1389)" مدیریت عمومی" . تهران،نشر نی.
امین بیختی، علی اکبر، حسینی، شاهرخ مکند؛ احسانی، زهرا(1389)" بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان" فصلنامه راهبرد / سال بیستم / شماره 59 / تابستان 1390 /
بازرگان، عباس؛ زهره سرمد و اله حجازی. 1384. روش های تحقیق در علوم رفتاری. چاپ سوم. تهران: نشر طوطیا
زارعپور، فضل ا..."بررسی رابطه بین ساختار، فرهنگ و فناوری اطلاعات با یادگیری سازمانی شرکت پتروشیمی " پایان نامه کارشناسی ارشد، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
عسگری، ناصر(1385)." بررسی رابطه بین عوامل سازمانی با مدیریت دانش"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
محمدی فاتح، اصغر؛ سبحانی، محمد صادق و محمدی، داریوش(1390) مدیریت دانش رویکردی جامع"، انتشارات پویش، چاپ دوم.
حافظنیا، م، ر(1382). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، انتشارات سمت، تهران، چاپ هشتم
منوریان عباس، محمدی فاتح، اصغر؛ زارعپور، فضل ا..." خلق سازمان های دانش محور" انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، تهران.
محمدی فاتح، اصغر(1390)" مدیریت دانش در محیط کار پست مدرن" مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت دانش" تهران، سالن همایش های بین المللی رازی.
نصیری، حسین، محمدی فاتح، اصغر(1390)" بررسی فرهنگ سازمانی دانشگاه امام علی بر اساس مدل دنیسون". فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت نظامی. شماره 42. 1390.
Brown, A.(1995). Organizational culture, London: Pitman publishing. P: 14-21.
Cameron ,K.S. & Quinn ,R.E(2006). Diagnosing and Changing Organizational Culture:Based on the Competing Values Framework. Addison-Wesley Publishing Company , Inc.
Cameron Kim S. and Robert E. Quinn. (1999). Diagnosing and Changing Organizational Culture: Based on the competing values framework. Reading, MA: Addison Wesley Longman.
Connelly, C.E. and Kelloway, E.K. (2003), "Predictors of employees' perceptions of knowledge-sharing culture", Leadership & Organization Development Journal, Vol. 24 Nos 5/6, pp. 294-305.
Chase, R. L. (1998). Knowledge navigators. Information Outlook, 2(9), 18.
Denison, D. R., Fisher, C.( 2005). The Role of the Board of Directors in Shaping Corporate CultureWorking Paper Presented at the Changing the Game Forum: June 2-4, 2005 Beaver Creek, CO.
Forrester, R.H.(2000),‘‘Capturing learning and applying knowledge: an investigation of the use of innovation teams in Japanese and American automotive firms’’, Journal of Business Research, Vol. 47, pp.35-45.
Gillespie M, A. Denison D, R. Haaland, S. Smerk, R. Neale S, W.( 2007). Organizational Culture and Customer Satisfaction, Denison Consulting, Ann Arbor, MI 48104.
Goh, S.C.(2002). Management Effective Knowledge Transfer: An Integrative Framework and Some Practice Implication, Journal of Knowledge Management, Vol.
Lee, Y.C, Lee, S.K. (2007). ”Capabilities, Processes, and Performance of Knowledge Management: A Structural Approach“, Human Factors and Ergonomics in Manufacturing, Vol. 17 (1), PP. 21–41
McDermott, R. and O'Dell, C. (2001), "Overcoming culture barriers to sharing knowledge", Journal of Knowledge Management, Vol. 5 No. 1, pp. 76-85.
Nonaka EDS, The knowledge creating company , Harvard business review1991;p:69 , 96 – 104.
Parsons, T., and E. Shils, eds.( 1951). Toward a General Theory of Action: Theoretical Foundations in the Social Sciences. New York: Harper & Row.
Quinn R.E, Kimberly, J.R (1984). The management of transitions. New York: Dow Jones- Irwin, p: 298.
Rossi, R. (2010), ”The governance of university-industry knowledge transfer“, European Journal of Innovation Management, Vol. 13, No. 2, pp. 155-171.
ROWLAND, f. & SHARIFUDDIN, S. (2004”)Knowledge management in a public organization: a study on the relationship between organization elements and the performance of knowledge transfer” JOURNAL OF KNOWLEDGE MANAGEMENT. VOL.8 NO.2
Saffold, G. (1998. Culture Traits, Strength, and Organizational Performance: Moving beyond Strong Culture. Academy of Management Review, 13(4), pp 546-558.
Tesluk, P.; Hofmann, D.; Quigley, N. (2002), “Integrating the linkages between organizational culture and individual outcomes at work”, In S.Sonnentag (Ed.), Psychological Management of Individual Performance: 442-469.
Wang, Y.(2005).”The impact of information culture on managing knowledge” Library Review Vol. 55 No. 3
Wang Catherine L., Ahmed Perveiz, K., Structure & Structural Dimensions For Knowledge- Based Organizations, Measuring Business Excellence, Vol7, Issue 1:12.
Willcoxson, L.(2000)."THE MANAGEMENT OF ORGANISATIONAL CULTURE" available at
www.usq.edu.au.