آقائی کوهساره، موسی (1391)، مدیریت دانش و سازمانهای یاد گیرنده ، نخستین همایش ملی علوم مدیریت نوین، استان گلستان, گرگان.
امیری، افشار (1387)،جنگهای آینده و فنآوری پیشرفته ، ماهنامه نگرش راهبردی، شماره 89 و 90.
امیری، مجتبی و جشنی آرانی، مجتبی و خالوئی، غلامعلی (1391)، پیوند مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش، نخستین همایش ملی علوم مدیریت نوین استان گلستان, گرگان.
حسینی تاش، سید علی (1387)، بررسی مفهومی پدیده جنگ زمینی آینده، ماهنامه نگرش راهبردی، شماره 89 و 90.
رضایی، احمد (1391)، مدیریت استعداد هوشمند ، نخستین همایش ملی علوم مدیریت نوین استان گلستان, گرگان. ص 62-35
سلاجقه، سنجر و پورجعفری، مریم (1391)، بررسی جایگاه مدیریت دانش در سازمانهای یادگیرنده"، نخستین همایش ملی علوم مدیریت نوین استان گلستان, گرگان.
فریدی چلابی، لطفعلی و نادری درشوری، وحید (1391)، مدیریت دانش یا مهندسی مجدد، نخستین همایش ملی علوم مدیریت نوین استان گلستان, گرگان.
مدهوشی، مهرداد و نیازی، عیسی (1390)، ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاههای منتخب، پژوهش نامه مدیریت تحول، سال سوم، شمارة 6، ص 137-116
محمدی، محمود (1385)، نقش فناوری اطلاعات در جنگهای آینده ، تهرا ن، مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی طرح فرا سازمانی فاوا نیروهای مسلح.
ولیوند زمانی، حسین و ایمانی سطوت علی (1389)، نقش هویت در صورت بندی رزم ایرانی و تأثیر آن بر جنگ آینده ، فصلنامه مطالعات ملی، شماره 44، ص 146-101
Barron, Paul. (2008). "Education and talent management: implications for the hospitality industry", International Journal of Contemporary Hospitality Management, Emerald Group, Vol. 20 No. 7, pp. 730-742
Becker, B.E., Huselid, M.A. and Ulrich, D. (2001), The HR Scorecard, Harvard Business School Press, Boston, MA
Berger, L. and Berger, D. (2003), The Talent Management Handbook McGraw Hill, Cleveland.
Bhatnagar, Jyotsna. (2007). "Talent management strategy of employee engagement in Indian ITES employees: key to retention", Emerald Group, Employee Relations, Vol. 29, No. 6, pp. 640-663.
Byars, L., and Rue, W. (2008). "Human Resource Management", Published by McGraw-Hill/Irwin. Ninth edition.
Ciganek, A. P.; Moa, E., & Srite, M. (2010). Organizational culture for knowledge management systems: a study of corporate users, IGI Global.
Chuai, X., and Preece, D., and Iles, P. (2008). "Is talent management just ‘‘old wine in new bottles’’?: Emerald Group, Management Research News, Vol. 31, No. 12, pp. 901-911.
Hales, S. (2001).
Dimensions knowledge and its management, Available at:
www.insight.co.uk
Hughes, J.C., and Rog, E. (2008). "A strategy for improving employee recruitment, retention and engagement within hospitality organizations": Emerald Group.
Kamoche, K., & Maguire, K. (2011), 'Pit sense: appropriation of practice-based knoweldge in a UK coalmine', Human Relations, vol. 64 no. 5, pp. 725-744.
Lewis, R., and Heckman, R. (2006). "Talent management: A critical review: Science Direct", Human Resource Management Review 16, 139–154.
Newman,B.and conard,d. (1999).The knowledge management forum.Avai- hable at:www. Km-forum.org.
Phillips, R., and Roper, O. A, (2009),framework for talent management in real estate: Emerald Group, Journal of Corporate Real Estate, Vol. 11 No. 1, pp. 7-16
Vaiman, Vlad and Vance, Charles (2008). " Smart Talent Management: Building Knowledge Assets for Competitive Advantage", Edward Elgar Publishing, 1st edition, pp.15-35.
-Wellins, S., and Smith, B., and Rogers, W. Talent Management. (2006)Development